Zálohujte, zálohujte a zálohujte. Obzvlášť v dnešnej dobe

Firmy, ktoré sa neadaptovali na éru home office a dištančného coworkingu, ktorý je teraz každodennou realitou, už pravdepodobne skrachovali. Alebo sa pomaly ale iste rúti do záhuby a väz im zrazí až koniec všemožných dotačných programov na podporu odvetví zasiahnutých koronavirom. Vzhľadom na to, že sa zamestnanci nestretávajú v kancelárii a každú maličkosť musia riešiť …
Čítať ďalej Zálohujte, zálohujte a zálohujte. Obzvlášť v dnešnej dobe

Sú vaše dáta v bezpečí? Firmy robia zbytočné chyby, ktoré ich stoja veľké peniaze

Ako je na tom vaše podnikanie s bezpečnosťou? Kto pozná heslá k účtom, interným systémom a pod.? Podľa odborníkov na bezpečnosť by sa heslá mali meniť minimálne každé tri mesiace, mali by obsahovať kombináciu písmen, čísel i špeciálnych znakov, len tak budú vaše údaje skutočne v bezpečí. To je však teória, ale prax ukazuje niečo …
Čítať ďalej Sú vaše dáta v bezpečí? Firmy robia zbytočné chyby, ktoré ich stoja veľké peniaze

Obyčajné hodinky sú pasé, kúpte si smart watch

Ešte pred pätnástimi dvadsiatimi rokmi boli hodinky otázkou štýlu bez ohľadu na to, v akej sociálnej skupine ste sa pohybovali. Potom sa začali rýchlo vytrácať a ľudia ich nosili hlavne ako formálny doplnok k obleku či spoločenským šatám, teda pokiaľ sa ku konkrétnemu modelu hodili. Teraz sa hodinky na naše zápästie vracajú, ale v trochu …
Čítať ďalej Obyčajné hodinky sú pasé, kúpte si smart watch

Platiť si za sociálne siete? Mladí by sa tomu nebránili

Doteraz sme boli zvyknutí, že sociálne siete a obsah, ktorý na internete sprostredkovávajú, k nám prichádza úplne zadarmo. Je to pre nás štandard, ktorý nám pripadne normálny. Ale nemusí to tak zostať navždy. Spoločnosti, ktoré tieto siete prevádzkujú, v nich samozrejme vidia možnosť, ako zarobiť ešte viac. A zdá sa, že to nie je nemožné. …
Čítať ďalej Platiť si za sociálne siete? Mladí by sa tomu nebránili

Do digitalizácie firmy investujú zatiaľ opatrne. Je to však budúcnosť obchodovania

V súčasnosti investuje do modernizácie firmy až 83% podnikateľských subjektov a firiem v Česku. To sú určite dobré správy predovšetkým pre spotrebiteľov, ktorí ocenia určite aj rastúcu konkurenciu na trhu. Ale iba 41 % podnikov zároveň investuje do digitalizácie. A to aj napriek tomu, že to môže byť jedna z najefektívnejších ciest, ako znížiť marketingovú …
Čítať ďalej Do digitalizácie firmy investujú zatiaľ opatrne. Je to však budúcnosť obchodovania